Как да пазаруваме

I. ПОРЪЧКА НА ИЗБРАНИТЕ СТОКИ

1. За да пазарувате от сайта не е необходимо да се регистрирате .
2. Указаната цена на стоките е за 1 брой / в някои случаи за опаковка или м2/ с включен ДДС .
3. Избирането на конкретния артикул става чрез натискане на бутона „добави” , след което на него се изписва „кошница”, т.е.продукта е добавен във виртуалната кошница ,с която пазарувате.
4.Ако желаете повече бройки от един артикул променете количеството с червената стрелка сочеща на горе , намираща се в графата „бр.” от таблицата .
Респективно със стрелката сочеща на долу се намалява избраното количество.
5. Поръчването на избраните стоки става чрез натискане на бутона "поръчай". Действието обвързва със силата на договор клиента и фирма МЕГАВОЙС.
6. При поръчката клиентът задължително посочва :
две имена ;точен адрес ; телефон ; e-mail и начина на плащане..
Ако е необходимо издаване на фактура се посочват данни за фирмата.
7. След получаване на поръчката ,  може  да се свържем с Вас по телефона за потвърждение на данните и уточнение на начина и времето за доставка.
Непотвърдени поръчки  се изпращат по преценка.
8. Посочването на непълни или неверени данни прави поръчката невалидна и тя не ни обвързва с изпълнение.

II. ДОСТАВКА И ПЛАЩАНЕ

1.Доставката се извършва в рамките на един до три работни дни след потвърждение  на поръчката по телефона с куриерска фирма.
2. Плащането се извършва на куриера при доставката или с платежно нареждане по банков път , ако сте посочили този вид плащане .
3. Разходите за доставка са за сметка на клиента и се калкулират по действащата тарифа на съответната куриерска служба .
4. Когато плащането се извършва по банков път , транспортните разходи не се включват в платежното нареждане , а се заплащат на куриера при доставката .

III. ГАРАНЦИЯ

1.Повечето от предлаганите стоки са с двугодишен гаранционен срок .
Условията за предявяване на рекламации са описани в гаранционната карта приложена в опаковката на съответния продукт.
Високоговорителите и тонколоните не подлежат на гаранция ,освен в случаите на явен заводски дефект.
Претенции за повреди причинени при транспорта задължително се предявяват в момента на получаване на поръчката от куриера , като е необходимо да бъдем уведомени за това.